tirsdag den 14. oktober 2008

tba Took It

Opsummering af Took It 2008

Så er det blevet tid til at dele mine oplevelser ved dette års Took It, det bliver lidt anderledes end jeg gjorde sidste år, forhåbentlig kan jeg udtrykke mig klart nok.

Jeg gider ikke rigtig anmelde hver enkelt koncert, men kan hurtigt gøre det op på følgende måde:

Torsdag
  • Guilty Simpson = Kedelig koncert, meget sløjt publikum
  • Black Milk = Meget kedelig koncert, endu sløjere publikum
  • Bishop Lamont = Okay koncert, lidt mere gang i publikum
  • Clipse = God koncert, godt med gas og det var tydeligvis dem publikum var kommet for at se
Fredag
  • Akrobatik = Ekstrem kedelig konceret, ekstremt sløjt publikum
  • Scratch = Sjovt i starten, kedeligt i længden.
Lørdag
  • Bun B = Fed koncert, som blev endnu federe på grund af det suveræne publikum
Took It var en lidt underlig oplevelse for mig i år, "festivalen" virkede direkte formålsløs og de "mange" aflysninger havde virkelig sat sit præg på programmet. Det afspejlede sig især i publikum, hvor 70% udgjorde Clipse og Bun B fans, som ikke havde den store interesse i resten af programmet. Falsk bling og oppustede hip hop egoer endte med at fylde det meste af festivalen og det gav ikke meget plads til den hygge og festlighed jeg ellers altid har oplevet ved Århus Took It. Jeg har mange andre tanker og overvejelser omkring Took It, men det vil fylde alt for meget og jeg gider ikke rigtig bruge tid på det lige nu. Så jeg vil lukke den her og håber at Took It revurederer konceptet.

Peace
tba

Ingen kommentarer:

Send en kommentar