mandag den 6. oktober 2008

Clipse Took It

Clipse

Clipse er andet udenlandske navn på plakatten og for de flestes vedkommende, ét af dette års "hoved-acts". Jeg er ikke specielt begejstret for Clipse, Lord Willin' var en kedelig affære og til trods for at have købt "Hell Hath No Fury", har jeg ærlig talt kun hørt den igennem meget få gange. Det skal dog ikke afholde mig fra at dele denne glemte udgivelse, fra den kokain dealende duo. Det drejer sig selvfølgelig om deres unreleased album fra 1997.
  • Clipse - Exclusive Audio Footage
I og med, jeg ikke ligefrem har haft en positiv tilgang overfor Clipse, har jeg aldrig rigtig taget mig tid til at gennemlytte denne udgivelse. Det er selvfølgelig lidt ærgeligt, da jeg har udskudt at sætte den op på bloggen indtil jeg kunne udtale mig konstruktivt om den.

Hvis i har hørt pladen, eller bare generelt mener jeg er helt galt på den med hensyn til Clipse. Så skriv endelig en lille kommentar, så jeg kan komme til at se lyset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar