onsdag den 19. november 2008

Føs'dags ønsker (del 7)

Så er vi nået til næstsidste del af dette års fødselsdags ønsker. I denne omgang griber jeg fat i ønsket om at få nogle remixes. Jeg har faktisk brugt ret lang tid på at tænke over hvordan jeg skulle gribe det her ønske an, da jeg ikke rigtig har haft tid til at sidde og håndplukke en røvfuld remixes ud af samlingen. Derfor er jeg nået frem til en løsning som jeg håber i er tilfredse med.

Ved at skrive "remix" i mit iTunes dukker der 1288 sange op, dem har jeg kopieret over i en mappe som bare hedder remix. Den mappe er jeg så i gang med at uploade til en Sendspace mappe.

Da det drejer sig om lidt over 4 Gb, så er jeg langt fra færdig med at uploade det hele og den har faktisk kun nået lidt over 60 sange. Så jeg vil råde jer til at tilføje mappen til jeres favoritter og så tjekke den hver anden dag. Numrene bliver uploadet enkeltvis, så det er nemmere for jer at håndplukke hvilke i mangler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar