torsdag den 13. november 2008

Føs'dags ønsker (del 5)

Så er det blevet tid til at indfri de forskellige ønsker der har været i anledning af min 25års fødselsdag, der har ikke været så mange ønsker. Men jeg tror nu alligevel i bliver meget godt tilfredse, jeg gør det lidt anderledes end sidste år. Men jeg tror ikke der er nogen som bliver skuffet.

Jeg starter med det ønske som er "mindst" omstændigt, nemlig ønsket om noget Ludacris, Mos Def og Army Og The Pharoahes. Jeg har ikke tænkt mig at uploade nogen af deres "regulære" udgivelser, som kan erhverves i enhver Fona, TP etc. og som alligevel kan findes overalt på nettet.

Mos Def
Jeg har egentlig ikke rigtig noget af interesse med Mos Def. Derfor vil jeg egentlig bare lige fremhæve dette indlæg, hvor linket stadig virker.

Ludacris
Her vil jeg lige fremhæve to mixtapes, der begge fungerede som optakt til henholdsvis "Release Therapy" og "Theater Of The Mind".
  • Ludacris & DJ Green Lantern - Pre-release Therapy
  • Ludacris & DJ Drama - Preview
Army Of The Pharoahes
Med Army Of The Pharoahes findes der dog lidt mere obskur musik, jeg har valgt ikke at fremhæve hver enkelt medlem af gruppen, da det ville blive meget omstændigt og jeg også skal nå de andre ønsker. Så jeg har kun taget de ting som er tilknyttet selve gruppen.
  • The Five Perfect Exertions
Første udgivelse fra gruppen, 12" som er til at få fat i til rimelige penge.
  • Rare Shit, Collabos & Freestyles
Titlen siger lidt sig selv.
  • The Bonus Papers
Bootleg udgivelse, som kun indeholder numre som blev undladt fra "The Torture Papers"
  • The Torture Papers Mixtape
Mixtape der blev solgt med "The Torture Papers".
  • After Torture There's Pain
Kan overhovedet ikke finde noget info om denne udgivelse, måske bare en Internet bootleg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar