fredag den 13. juni 2008

Når en ting fører til noget andet

Shyheim & G.P. Wu - Unreleased Album

Nu hvor bloggen så småt er begyndt at gå lidt i sommerdvale, har der ikke været vildt mange indlæg. Til gengæld har der været et ønske om et Shyheim album, det havde jeg desværre ikke, til gengæld blev jeg lige påmindet om at jeg faktisk havde et album liggende fra ham, som aldrig er blevet udgivet.

Dette er endnu et af den slags albums, som jeg ikke ved særlig meget om. Jeg kan ikke engang fortælle hvornår det var meningen det skulle komme ud, til gengæld ved jeg at nogle af numrene kan erhverves som 12".

Hvis man er fan af Shyheim og hele den der tidlig/midt halvfemser east coast lyd, så vil jeg stærkt anbefale man tjekker op for denne her, der er nogle monster fede numre på.

Tryk her for at hente: Shyheim & G.P. Wu - Unreleased Album

Ingen kommentarer:

Send en kommentar