torsdag den 26. juni 2008

Jeg tager på sommerferie og i ryger på "boot camp"

Der kom ikke rigtig nogen indlæg i denne uge, det skyldes hovedsageligt at jeg har uploadet nærmest non-stop siden i tirsdags for at færdiggøre dette indlæg. Det er lidt problematisk at have denne type blog, når man har en sindsyg langsom upload hastighed. Men det er hvad der er at arbejde med lige nu.

Jeg skal som sagt, på ferie og kommer først tilbage på bloggen mandag d. 28 juli. Jeg skal til Marseilles med kæresten og køre rundt i sydfrankrig de første 2 uger, derefter tager vi i sommerhus de sidste 2 uger og der vil, måske (kun måske) komme et indlæg eller to i perioden mellem Marseilles og sommerhuset, omkring d. 12-13 juli.

Jeg har læst alle jeres ønsker igennem, og jeg griber fat på en stor del af dem efter ferien. Derudover regner jeg stærkt med at jeg opstarter et udemærket alternativ til "onsdags bio" indlæggene, umiddelbart efter ferien.

Med hensyn til ønskerne omkring et godt afslutningsindlæg op til ferien her, så synes jeg ikke rigtig der var nok "kød" på nogen af dem, så jeg blev nød til selv at finde på noget. Derfor er jeg gået tilbage til et kollektiv som jeg tidligere har fremhævet en del her på bloggen, det håber jeg i kan leve med. Dette er ikke ALLE mixtapes der er blevet lavet inden for kollektivet, men det er dem som jeg lige havde liggende, de resterende skal nok komme senere.

The Boot Camp Clik - Mixtape Collection
  • Louieville Sluggah - Dinner Time
  • Rockness Monstah - Shell Shock
  • Sean Price - Donkey Sean Jr.
  • Sean Price - Master P
  • Sean Price - The best of Sean Price
  • Smif-n-Wessun - The X-Files
  • Smif-n-Wessun - Still Shinnin'
  • Various Artists - Puss-n-Boots Soundtrack
  • Steele - AmeriKKKa's Nightmare
  • Steele - Hotstyle Takeover
  • Tek - I Got This
  • Tek - It Is What It Is
  • The Boot Camp Clik - Search And Recover Part 1
  • The Boot Camp Clik - Search And Recover Part 2
  • The Boot Camp Clik - Search And Recover Part 3
Der er ikke så meget at skrive om de enkelte mixtapes, så der er egentlig ikke så meget andet at skrive herfra. Jeg håber i alle får en god sommerferie, vi skrives ved på den anden side.

Peace
t

Tryk her for at hente: The Boot Camp Clik - Mixtape Collection

1 kommentar:

  1. Hey. Det ser ud som om tba er kommet på facebook!

    http://www.facebook.com/pages/to-be-announced/26818918267

    Kunne være meget fedt at bruge til nogle lidt længerevarende diskussioner og eventuelt samle lidt bedre op på forslag, requests, osv...

    SvarSlet