torsdag den 9. oktober 2008

tba keeps on makin' it

Århus Took It 2008

Så er det blevet tid til at afslutte optakten til dette års Åhus Took It, jeg nåede hvad jeg nåede og jeg håber at i er tilfredse med de ting som jeg valgte at smide op på bloggen.

Ligesom sidste år, opsummere jeg festivalen når jeg kommer hjem. Denne gang bliver det dog uden billeder, da jeg ikke rigtig synes at det tilførte særlig meget sidst.

Inden jeg smutter, vil jeg lige påminde vinderne af de to sidste sunday giveaways (her og her), om at sende mig deres adresser. Den skal sendes til tobeannounced@gmail.com, ellers vil jeg udlodde de to CD'er en gang til.

Som aller sidste ting inden jeg drager afsted, har jeg uploadet nogle optrædender med Scratch så man har en idé om hvordan det lyder når han indtager scenen. Vi skrives ved på den anden side af Took It.

Peace
tba

Ingen kommentarer:

Send en kommentar