tirsdag den 15. december 2009

"My name's tba, with the mouse in my hand..."

"And I'm chilling and coolin' just like a snowman
So open your eyes, lend me an ear
I want to say Merry Christmas and Happy New Year!"

Så er det blevet tid for bloggen at lukke ned for en tid, selvom ovennævnte citat måske kunne give indtrykket af at bloggen lukker for i år, så vender jeg tilbage for en kort bemærkning mellem jul og nytår, hvor jeg blandt andet vil skrive årets sidste "One time for your mind" indlæg. Husk at stemme på hvilken udgivelse du gerne vil have igennem maskineriet, der er kommet fem nye udgivelser op.

Da kulden kom tidligt i år, giver jeg jer hermed lidt at "varme" jer på. Glædelig jul til alle herfra, håber at gense jer alle på den anden side.

Snoop Dogg's Hustlaz - Diary Of A Pimp

1 kommentar:

  1. Tak for i år, TBA... Du har virkelig givet nogle ting, som jeg har gjort stor brug af. Det er godt med blogs som disse, da man virkeligt får udvidet sin horisont... Foreksempel, så er jeg lige begyndt på at høre lidt westcoast, hvilket egentlig aldrig har haft min interesse, men efter at jeg læste dit "one time" indlæg med WC, så er jeg blevet hooked. I den sammenhæng ville jeg bare høre om du ikke kender til andre albums der er hardcore på samme måde med en mere westcoast lyd...
    Tak for i år
    Peace

    SvarSlet