lørdag den 10. november 2007

Så er jeg på, men kun et øjeblik

Hvis i har fulgt med i bloggen, så ved i godt at min nuværende Internet forbindelse ikke ligefrem har været helt lovlig, det er der så åbenbart nogen som har lagt mærke til og har besluttet at få sig en kode på (tak). Derfor har min opkobling været meget ustadig den sidste uges tid, hvis man så mixer det med sindsyg stress fra min side, så skal man ikke være et geni for at regne ud at det er lig med; få indlæg.

Nu er jeg så i den heldige situation at min kære computer lige hoppede på lidt net, med en utrolig svag forbindelse. Jeg ville have lavet et indlæg for at afslutte Long Beach temaet, men uploading af filen havde taget lidt over tre timer med den nuværende hastighed, uden garanti for at forbindelsen ikke ville ryge i mellemtiden. Det er også derfor jeg skriver dette indlæg ufatteligt hurtigt, så i må meget undskylde hvis der er stavefejl.

Det jeg egentlig prøver at sige med dette indlæg er, at min helt egen personlige Internet forbindelse bliver aktiveret på mandag og derfor venter jeg med nogen reelle indlæg indtil da. (der vil måske også komme en lille overraskelse, da det er en lidt speciel dag)

Ellers vil jeg bare slutte af med at takke Linksys for gratis brug af Internet (så længe det varede) og endnu engang tak for den tålmodighed i gang på gang udviser, ved at vende tilbage til denne blog.

Peace
tba

Ingen kommentarer:

Send en kommentar