søndag den 18. november 2007

Søndagens top 8 (del 31)

Jeg hopper direkte ind i denne uges top 8 og gør med det samme opmærksom på, at der ikke vil være noget decideret tema denne gang. Dette skyldes hovedsageligt at jeg aldrig blev færdig med Long Beach temaet, og det vil jeg gerne have ud af verdenen inden jeg begynder på et nyt.

Så denne gang bliver det bare 8 numre, som jeg synes er fede.

1) Pharaohe Monch & Styles P - The Life
Min kæreste er gået rundt i en måned og nynne det her track og vi kunne simpelthen ikke placere det, nu har vi så endelig fundet ud af det, og der er da også et svedigt track.

2) Jadakiss - Bring You Down
Jeg har hørt så meget Jadakiss her på det sidste, at jeg lige har bestilt alle D-Blocks mixtapes og albums. Så forhåbentlig kan jeg også snart dele dem med jer.

3) Jay-Z - ROC Boys (And The Winner Is...)
Den nye Jay-z har bestemt fået meget airplay i mit hjem de sidste par dage, i starten var jeg ikke så vild med det her track, men nu kan jeg pludselig ikke få nok af det.

4) Big L - All Black
Her på det sidste har jeg virkelig haft en trang til at høre noget lidt ældre musik, så Big L er nærmest blevet spillet på repeat i bilen.

5) Def Squad - Check N Me Out
Det er sindsyg lang tid siden jeg har hørt noget Def Squad, og det her nummer er bestemt et af de bedste. Hvis i ikke allerede ejer "El Niño" så gå ud og skaf den.


6) Little Brother - That Ain't Love (Feat. Jozeemo)
Little Brothers nyeste plade, havde virkelig meget hype omkring sig, men da den endelig droppede var det som om den smuttede lige under radaren på de fleste. Her er ét af de bedste tracks fra skiven.

7) The Beatnuts - Beatnuts Forever (Feat. Triple Seis & Marlon Manson)
Et fantastisk track, fra en plade som helt klart kunne/burde være på enhvers top 20 over bedste rap albums.

8) Tony Touch & Wu-Tang Clan - The Abduction
Nu kommer der jo snart nyt fra Wu lejren, og det er med en del problemer i baglandet. Lad os alle håbe på det bedste.

(Bonus Track) The Cure - Lullaby
Jeg har altid sagt jeg har en bred musiksmag.

Tryk her for at hente: Søndagens top 8 (del 31)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar