søndag den 10. januar 2010

"Pay attention I'ma do it again, this what I'ma write about in 2010"

Velkommen tilbage og ikke mindst, velkommen til et nyt år her på tobeannounced bloggen, som nu stille og roligt påbegynder sit fjerde år på Internettene.

Hvad skal der så ske i 2010, og hvordan kommer bloggen til at se ud. Umiddelbart er det min hensigt at gå rimelig meget "back 2 basics", dvs. mere decideret indhold og knap så mange undskyldninger og falden af på den.

Langtids læsere af bloggen kender til mine søndags indlæg og et nyt år, betyder et nyt tiltag. 2007 bød på "top 8" lister, 2008 var faste ugentlige konkurrencer og 2009 var et noget mislykket soundtrack koncept - som jeg faktisk selv synes var super originalt, men som desværre gik død på grund af bloggens manglende struktur, hvilket det sidste søndags koncept bar præg af. 2010 bliver noget anderledes, idet jeg bevæger mig væk fra musikken, og i stedet vil jeg koncentrere mig om et andet medie, nemlig bøger.

Afsluttende vil jeg lige dele to lidt anderledes numre med jer, det drejer sig om Maino's "predictions" serie, som indtil videre kun tæller to tracks, for henholdsvis 2009 og 2010. I numrene forudsiger Maino det givne års kommende hændelser, lyt til 2009 og hør hvor meget han fik ret i, næste år sammenligner vi hans track for 2010 og ser hvor mange han ramte rigtig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar