søndag den 24. januar 2010

Sunday Giveaway (del 45) - "I am somebody edition"

Så er det blevet tid til at finde en vinder af de CD'er, som blev udlovet i sidste indlæg. Eneste kriterie for at vinde, var at skrive en kommentar til indlægget. Der var kun 10 som deltog, deri ligger forskellen på at skrive om den slags konkurrencer på facebook siden kontra rapspot, som ved tidligere konkurrencer har tiltrukket op til et par hundrede "håbefulde", men det er jeg faktisk ganske tilfreds med, da jeg så ved at præmien går til en fast læser.

Som nævnt, skal vinderen findes på "demokratisk" vis og i og med der er 10 deltagere, så har alle 10% chance for at vinde. Jeg har valgt den gammeldags "navn-op-af-hatten" metode, som jeg nedenfor har lavet en lille billeddokumentation af - så i kan se at der ikke er noget snyd.

Først bliver navnene skrevet ned, printet og klippet ud.

Så ryger navnene ned i hip hop kasketten - en NY kasket underskrevet af samtlige medlemmer af Boot Camp Clik.

Så kalder jeg på den eneste troværdige person i husstanden - som i måske genkender herfra.

Og vinderen er

Tillykke til (Bisque Galore), som hermed har vundet denne "special edition" sunday giveaway. Send en mail med navn + kontakt info, så sender jeg CD'erne i løbet af ugen.

3 kommentarer:

  1. Hahah go' stil med den turkis (er det sådn det staves) BZ'hue =D

    SvarSlet
  2. Hey! vinder aka. (Bisque Galore), giv dig lige til kende med kontakt info til tobeannounced@gmail.com. Ellers finder jeg en ny vinder på søndag.

    Peace
    t

    SvarSlet
  3. Det er fandme kreativt!

    SvarSlet