onsdag den 26. marts 2008

New York, New York big city of dreams (del 4)

Det var meningen at jeg skulle skrive lidt mere regelmæssigt, men et ualmindeligt overambitiøst bygge projekt, som overraksende nok er meget vellykket, har lige taget det meste af min tid. Nok undskyldninger, her kommer fjerde del af mine New York indkøb.

Nacho Millenium (El Prinzipe) - Turn It Up A Notch!

Jeg har været lidt spændt på at høre denne her CD, jeg stødte på ham omkring East Village på Lafayette Street, hvor han gik rundt med sin "homeboy" i matchende jakker og kasketter. Han var vildt underholdende, nede på jorden og god stil. CD'en kunne købes som enkelt for 10 Dollars ellers med en DVD for 20 Dollars, jeg købte den med DVD og skal nok også få sat den op på et andet tidspunkt.

Selve CD'en ser rimelig amatør agtigt ud, den kommer i et normalt jewel-case og cover billede og tracklist har begge lige været igennem noget hjemmebikset Photoshop. Det er en fuld udgivelse med 11 numre, så lad os da straks tage hul på musikken.

Selve musikken er i ret dårlig kvalitet, det lyder som en ren hjemmeindspilning, dog er nogle af numrene i lidt bedre kvalitet og det tyder da på lidt "professionel" hjælp. Det meste af musikken er på spansk og de få numre som er på engelsk, er nærmest 30% engelsk 70% spansk. Selvfølgelig kan jeg ikke udtale mig om hans spanske rap "skills", men hvis jeg skal tyde det ud fra engelske "skills" så er det jævnt dårligt. Beatsene er ikke specielt gode og den dårlige indspilning, får det til tider til at virke som ren støj i mine høretelefoner. Derudover har han et ret kedeligt flow og han lyder fuldstændig ligeglad når han rapper. Øv... jeg havde håbet på meget mere, men alt i alt er det en ret dårlig "udgivelse", som jeg nærmest kun vil anbefale hvis i bare gerne vil have noget som ingen andre har.

Tryk her for at hente: Nacho Millenium (El Prinzipe) - Turn It Up A Notch!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar