fredag den 7. marts 2008

New York Shit (del 4)

Dette bliver så det sidste indlæg, inden jeg drager mod mulighedernes land. Det var egentlig meningen der skulle have været lidt flere indlæg op til turen, men nogle døde links (her & her) umuliggjorde det.

Som sagt, vil der, af åbenlyse årsager, ikke være en Sunday Giveaway denne søndag og næste søndag, men jeg skal selvfølgelig nok gøre det godt igen til den tid. Jeg regner med at lave et indlæg om mine oplevelser i New York, blandet med en masse ny musik, da jeg nok ender med at købe rigtig, rigtig meget musik med hjem, som man nok ikke lige umiddelbart kan fremskaffe herhjemme.

Nas - Follow The Future Mixtape Collection

Jeg efterlader jer med tre mixtapes fra Nas, som i mine ører er noget af det bedste New York har at tilbyde. Jeg har tidligere lagt rigtig mange mixtapes op med Nas, men syntes dog alligevel at disse tre fortjener at bliver fremhævet. Dette skyldes især det faktum, at de absolut ikke indeholder nogen form for shout-outs eller andre irriterende forstyrrelser. Derudover er der rigtig mange "hard-to-get" numre, som er ekstra fede at have uden de førnævnte forstyrrelser. Enhver af disse 3 mixtapes kan lyttes til fra start til slut og stadig pisse på din yndlings rappers nyeste udgivelse.

Vi skrives ved tirsdag d. 18 Marts, peace.

tba

Tryk her for at hente: Nas - Follow The Future Mixtape Collection

1 kommentar: