tirsdag den 13. maj 2008

Dybb pøbel (del 2)

Så er det blevet dag 2 i min lille Mobb Deep tema uge, jeg har nogel spændende ting jeg smider op, så hvis der er nogle Mobb fans derude, så skal i ikke snyde jer selv. Jeg fortsætter med noget Prodigy, og det er lidt i samme stil som gårsdagens indlæg.

Prodigy - H.N.I.C. pt. 2 (Pre-release version)

Endnu en pre-release version af en Mobb skive, og denne gang er det den nyeste Prodigy plade, som jeg er faldet over. Ligesom de fleste andre "pre-release" versioner jeg har smidt op, er der en mærkbar forskel på denne og den endelige version, og det kan man kun sige er godt i dette tilfælde, for så får man bare endnu flere grimey Prodigy tracks at høre.

Der er ikke så meget andet at sige, hvis man er Mobb Deep fan, så er det en no-brainer.

Tryk her for at hente: Prodigy - H.N.I.C. pt. 2 (Pre-release version)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar