søndag den 11. maj 2008

Sunday giveaway (del 19)

I må undskylde inaktiviteten på bloggen, men vejret har simpelthen bare lokket lidt for meget. Jeg vil ikke love noget, men jeg regner med at jeg kommer stærkt igen i næste uge.

Her kommer der i hvert fald den sædvanlige quiz, den er ret nem.
  • Albummet er "executive produced" af Timbaland.
  • Det er kunstnerens fjerde udgivelse.
  • Det er det bedst sælgende album inden for sin kategori.
  • Jay-Z, 50 Cent, Method Man og Ludacris gæster alle på albummet.

6 kommentarer:

  1. kan det være missy elliot "under construction"?

    -mr.maestro

    SvarSlet
  2. missy elliott - miss e. so addictive

    SvarSlet
  3. Tillykke Mr. Maestro,

    Hvis du sender mig dine kontakt info på tobeannouned@gmail.com, så sender jeg dig CD'en asap.

    Peace
    t

    SvarSlet
  4. nice! Endelig var jeg hurtig nok...
    kontakt info er sendt...

    -mr.Maestro

    SvarSlet
  5. JEg har stavet forkert til mailen, den er selvfølgelig: tobeannounced@gmail.com - så du skal lige sende dine info igen.

    Peace
    t

    SvarSlet
  6. ja det ku jeg jo ha sagt mig selv... copy paste...
    men nu er den klaret

    -mr.maestro

    SvarSlet