torsdag den 22. maj 2008

Dybb pøbel (del 5)

Mobb Deep Collection

Så er tiden kommet til at afslutte mit lille Mobb Deep tema, derfor har jeg gjort ligesom jeg har gjort et par gange før, med andre kunstnere, og samlet alle de mixtapes og blandede tracks jeg har liggende med en given kunstner. Denne gang er det blevet til følgende;
  • J-Love & Mobb Deep - Mobb Misses
  • J-Love & Mobb Deep - Mobb Misses 2
  • J-Love & Mobb Deep - Mobb Misses 3
  • J-Love & Mobb Deep - Mobb Misses 4
  • tobeannounced - tobeannounced & Mobb Deep
De fire første mixtapes er en samling af mere eller mindre sjældne/svært tilgængelige Mobb tracks. Det sidste er en samling af alle de Mobb tracks jeg ejer, på diverse udgivelser.


Tryk her for at hente: Mobb Deep Collection (del 1)

Tryk her for at hente: Mobb Deep Collection (del 2)

2 kommentarer:

  1. Har været et nice tema.

    Tænkte på om vi ikke kunne få os noget godt sommer musik nu hvor vejret er til det.

    SvarSlet
  2. Hey Carloz,

    Det skal jog nok lige hooke op.

    Peace
    t

    SvarSlet