torsdag den 14. august 2008

Vil du ikke nok lytte til mit demo bånd... (del 10)

Tænkte det var på tide at fortsætte nogle af mine "mange" tema indlæg, så var det lige jeg kom i tanke om denne her, som endda er en af de bedre jeg ligger inde med.

Ras Kass - Sampler On Ice (Soul On Ice Demo)

Ras kass har ikke altid været heldig når det er kommet til at få udgivet sit materiale, faktisk er han så uheldig at både hans tredje og fjerde plader blev skrottet, og sandsynligvis aldrig kommer til at se dagens lys. Men Ras havde faktisk problemmer med sit pladeskab (Priority) allerede under sin debut plade. Da hans demo indspilninger til sin klassiske debut "Soul On Ice" blev afvist af pladeselskabet.

Heldigvis gik de ikke helt tabt og nåede at blive udsendt på kassettebånd, under navnet "Sampler On Ice". Selv om navnet antyder at dette blot er en "sampler", så indeholer det trods alt 11 fulde numre, hvoraf nærmest alle blev skrottet på den endelige version af "Soul On Ice".

Kvaliteten er som man kan forvente af et kasette-rip, men det tager intet fra kvaliteten af Ras's rim, som er i absolut top-klasse.

Tryk her for at hente: Ras Kass - Sampler On Ice (Soul On Ice Demo)

1 kommentar:

  1. Det er lige den slags indlæg jeg er vild med! Har ikke fået hørt det igennem, så skriver mest for at lade dig vide jeg læser med. Men man kan jo heller ikke gå galt med en mand som Ras Kass.

    SvarSlet