mandag den 8. september 2008

Forsinket konkurrence, forsinket indlæg, forsinket alting

Bloggen har kørt lidt i tomgang denne her uge, ikke alene har det eneste reelle musik indlæg jeg har skrevet absolut intet med hip hop at gøre, men jeg har endda fuldstændig glemt at lave "sunday giveaway" på min facebook profil (som dog er oppe nu, hvis i tjekker).
Sidste uge og denne uge ud, har jeg en opgave som fylder ret meget i kalenderen, så hvis denne uge ser ligeså "tom" ud, så ved i hvorfor.

Næste uge dropper jeg endelig min "store" nyhed, som den faste læser ved jeg har nævnt et par gange og som måske/måske ikke, kommer til at have en indvirken på bloggen de kommende måneder og ind i det nye år.

For ikke at spise jer af med et "update" indlæg, på denne dejlige mandag. Smider jeg også lige en unreleased plade ind i mixet.

Tha Eastsidaz - Gang Bang Muzik

Når man ligesom mig, bruger rigtig lang tid på at "grave" rundt efter unreleased albums, falder man tit over udgivelser som man aldrig har hørt om. For selvom jeg faktisk Tha Eastsidaz' to første albums og rent faktisk synes de var okay, så havde jeg aldrig hørt om denne her. Faktisk var jeg af den overbevisning at Snoop og co. ikke rigtig var på talefod umiddlebart efter indspilningen af "Deuces 'n Trayz", men det kan jeg egentlig godt selv regne ud ikke helt passer, når jeg lige kigger mit iTunes igennem. 
En hurtig google søgning viser at dette album skulle være udgivet i 2004, der er dog ingen umiddelbar forklaring på hvorfor pladen aldrig kom ud.

Hvis man er nede med Eastsidaz, så er dette album en fin tilføjelse til samlingen. Forvent dog ikke den dybe lyrik, det er brain-dead west coast når det er bedst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar