tirsdag den 9. september 2008

Tripple R (del 3)

Random Rap Randomness

Det ser ud til at Devin endnu engang får lavet årets fedeste cover, jeg er nok ikke den eneste som er lidt ræt af at se samtlige rapperes ansigt i super close-up.

Denne her artikel er allerede blevet nævnt, nærmest over det hele. Men jeg vil dog fremhæve den alligevel, da jeg faktisk synes den er debatten værd.

MTV bekræfter at både Kanye og Jigga udgiver deres nye abums i december, det glæder jeg mig i hvert fald til.

Ud over Suspekt og Jooks, er Clemens det eneste danske rap act jeg tjekker for, jeg glæder mig fandme til hans nye mixtape.

Jeg har tidligere fremhævet Statik Selektah's fremragende debut (host... link..host virker endnu.... host). Hans opfølger ser mindst lige så lovende ud.

Utroligt hvad man ikke gør for lidt omtale, L.A.X. er ellers meget fed, den burde promovere sig selv.

Jeg elsker Air Max 90's, jeg tror jeg har over 10 par stående i sko reolen (jeg er lidt en sneaker freak, specielt Nike). Jeg ville helt klart spise flere burgers, hvis de så sådan ud.
"I'm a Nike head, I wear chains that excite the feds"
DJ Muggs bruger lidt tid på de 10 sidste finalister i hans remix konkurrence 
btw jeg glæder mig som en sindsyg til Muggs vs. Planet Asia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar