fredag den 6. april 2007

Bevis dit værd og rock mic'en live (del 5)

Ghostface Killah - Live In NYC 10/09/05

Ghostface er nok en af mine top 5 (eller i hvert fald 10) yndlings rappere, så det var med virkelige store forventninger at jeg trådte in på Train, til sidste års Took It. Selvom koncerten fik meget kritik med på vejen, var det stadig en meget stor oplevelse at se en af de mest karismatiske rappere nogensinde. Hans opførsel til koncerten kom faktisk ikke som den store overraskelse, da jeg tidligere havde læst at han skulle være noget af en primadonna. Men det var stadig skuffende at opleve en af sine yndlings rappere, som forkælet møgunge.

Til alle jer som ikke havde muligheden for at tage til Took It, uploader jeg hermed denne live indspilning af jernmanden. Denne indspilning kom faktisk med som bonus DVD på Ghostface og Trife Da God CD'en "Put It On The Line", men er sandsynligvis blevet udgivet på CD da Ghostface mente han kunne tjene lidt flere penge oven på "Fishscale" succesen. Indspilningen har dog været tilgængelig et stykke tid inden som DVD audio rip.

Denne indspilning er også en dokumentation af hvad koncerten i Århus kunne have været. Forhåbentlig efterlader Ghost stjernenykkerne på hotellet næste gang han gæster Danmark, ellers må vi nøjes med denne indspilning.

Tryk her for at hente: Ghostface Killah - Live In NYC 10/09/05

1 kommentar:

  1. er jeg den eneste der har det svært med liveoptagelser på cd?
    ghostface er også en af mine favoritrappere, jeg syntes bare det kan være anstrengende at lytte til noget der er optaget live, når det nu altid er langt bedre på skive.

    er jeg den eneste der føler det på denne måde?

    igen, big up til tba.

    SvarSlet