onsdag den 25. april 2007

Det er fedt at komme hjem til gode nyheder

Så er jeg endelig tilbage på bloggen, det er lidt fedt at komme hjem til godt vejr når man lige har vænnet sig til 25 grader i Paris. Jeg havde en fantastisk tur, og jeg fik da også udvidet musik samlingen betydeligt.

Jeg har været lidt forsinket med at opdatere bloggen efter min hjemkomst, men min gamle bærbar var så udslidt at jeg har været nød til at udskifte den. Jeg har derfor brugt de sidste to dage på at overføre filer og sætte den nye bærbar op. Jeg har købt en HP TX1040, og jeg kan ikke sige andet end at den er fuldstændig overdrevet gejl.

Nå, nok gratis reklame til HP. Det er på tide at vende tilbage til hvad denne blog egentlig handler om, nemlig musik.

Nas & Quan - Ill Will Mixtape vol. 1

Ud over at komme hjem til det gode vejr, så kom jeg også hjem til den fantastiske nyhed, at Nas kommer til Danmark den 31 Maj. Jeg var så heldig at se Nas sidst han besøgt Danmark, og jeg ville stærkt anbefale at tage ind og se ham, da jeg personligt synes at det var en helt fantastisk optræden, hjulpet godt på vej af det suveræne publikum. (som ellers er en mangel vare i DK).

På baggrund af denne gode nyhed, har jeg valgt at uploade et mixtape, som jeg har utrolig svært ved at finde noget info om overhovedet. Det eneste jeg ved, er at (ligesom næsten alle mixtapes) det kun er til promotion brug, og at det kun er blevet sendt ud til radio stationer.

Mixtapet indeholder numre med Nas og hans tidligere protogé Quan, som fik sin debut på nummeret "Just A Moment" fra "Street's Disciple", hvor han gjorde sig særligt bemærket ved at synge omkvædet. (ud over at han rappede)

Som de fleste af jer måske ved, er Nas og Quan gået hver deres veje. Nas har senere udtalt at han ikke synes at Quans arbejdsmoral, i forhold til musikken, var høj nok. Og at de kunne arbejde sammen igen, når Quan var mere fokuseret. Dette har Quan senere bekræftet og sagt at der ikke er noget ondt blod mellem ham selv og Nas.

Tryk her for at hente: Nas & Quan - Ill Will Mixtape vol. 1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar