torsdag den 5. juli 2007

Går du også glip af smedene

DJ Eque - Talib Kweli Presents: Blacksmith The Movement

Jeg er ikke rigtig typen som tager på Roskilde Festivalen, jeg har aldrig været der og kommer sikkert heller aldrig til det. Dette skyldes hovedsageligt at jeg synes Hip Hop programmet er alt for tyndt, i forhold til de mange penge som billetten koster.

I år er der faktisk kun en koncert som jeg virkelig gerne ville have set, det drejer sig selvfølgelig om Talib Kweli og Jean Grae koncerten som løber af stablen torsdag d. 5 (i aften). Men eftersom jeg allerede har oplevet Talib én gang, ærger jeg mig mest over at gå glip af Jean Grae.

Derfor har jeg valgt at lave dette indlæg, til alle dem som ikke er på Roskile Festivalen og som også ærger sig lidt over at gå glip af, en sikkert, fantastisk koncert.

Dette mixtape blev lavet for at presentere Talib Kweli's nye pladeselskab, som går under navnet "Blacksmith Music Corp". Indtil videre er der tre kunstnere tilknyttet selskabet (ud over Talib selv), det drejer sig om; Jean Grae, Strong Arm Steady og Anjulie.

Mixtapet er mixet sammen af DJ Eque og kan købes en del steder for 10$ eller man kan downloade det for ca. 2$, mixtapet indeholder rigtig mange fede numre og bliver blandt andre gæstet af; John Legend, Xzibit, Raekwon, Jadakiss og MF Doom.

Tryk her for at hente: DJ Eque - Talib Kweli Presents: Blacksmith The Movement

1 kommentar: