mandag den 30. juli 2007

Lidt sommer musik til det triste vejr

Statik Selektah - Dancehall Smashments - The Classics

Nu ved jeg godt at dette er en Hip Hop orienteret blog, men jeg håber i kan bære over med mig og lige giver dette overdrevet fede mixtape en chance for at give jer lidt af en sommerfornemmelse i disse triste (rent vejrmæssige) dage.

Her på det sidste er jeg begyndt at købe rigtig mange mixtapes over nettet og jeg synes især at Statik Selektah laver nogle rigtig fede mixtapes, så derfor tog jeg chancen og bestilte dette reggae mixtape da jeg alligevel skulle have nogle Nas mixtapes. Og jeg må ærligt indrømme at denne CD næsten ikke har forladt anlægget siden jeg modtog den med posten.

Hele CD'en er proppet med alle de største dancehall tracks, godt mixet sammen til et fantastisk album. Kronen på værket er Super Cat remixet af "Dolly My Baby", som er remixet af 3rd Eye (som jeg har skrevet lidt om her) og som indeholder (efter sigende) den aller første indspilning af Biggie og en rigtig ung Puff Daddy.

Tryk her for at hente: Statik Selektah - Dancehall Smashments - The Classics

1 kommentar:

  1. Rart at der er gang i siden igen, og håber du har haft en god ferie.

    Reaggae har nu aldrig sagt mig særlig meget, men må være ærlig at sige at jeg aldrig har hørt ret meget. Så jeg prøver.

    SvarSlet