onsdag den 12. december 2007

Jeg er doven, jeg ved det...

Nogle gange så fanger jeg mig selv i at være totalt doven når det kommer til det her blogging halløj, og så får jeg helt vildt dårlig samvittighed og tænker at i bliver totalt skuffet hvis der ikke lige er et nyt indlæg hver anden dag. De sidste par dage har jeg egentlig bare dovnet den når jeg har fået fri og så har jeg brugt de sidste seks timer på at få styr på alt det musik jeg har liggende på computeren, jeg er lidt halv-autistisk med musik samlingen.

Men alt den "oprydning" har dog gjort at jeg har fundet en del ting frem, som jeg rent faktisk nærmest havde glemt alt om. Blandt andet en del "pre-release" versioner af albums og en del u-udgivet albums, så i kan helt klar forvente mange flere af den slags. Her kommer der en hurtig en:

Snoop Dogg - Tha Last Meal Advance

Dette er faktisk ikke en reel "pre-release" version af "Tha Last Meal", men fordi tracks fra "Tha Last Meal" i sin tid blev leaket i utrolig stor udstrækning, poppede denne her version op.
Under navnet "Tha Last Meal Advance" har den lavet sine runder på nettet og er nu endt på min blog. "Udgivelsen" indeholder nogle utrolig fede Snoop tracks (15 i alt), som ikke mindst repræsenterer en tid hvor han er på vej tilbage til sin oprindelige lyd og er på vej væk fra "No Limit". Bestemt noget som burde stå i enhver Snoop fans samling.

Tryk her for at hente: Snoop Dogg - Tha Last Meal Advance

Ingen kommentarer:

Send en kommentar