tirsdag den 4. december 2007

Vil du ikke nok lytte til mit demo bånd... (del 9)

Royce Da 5'9 - Aftermath Demo Tape

Nu er tiden kommet til at afslutte mit Detroit tema og der var faktsik en hel del ting jeg kunne have valgt at skrive om. Men eftersom der er nogle af jer som har bedt om flere af disse demo bånds indlæg, er valget faldet på et Royce Da 5'9 demo bånd fra hans turbulente tid på Aftermath.

Royce Da 5'9's forhold til Eminem, D-12, Dre osv. kunne der skrives mange meget lange indlæg om, så det gider jeg ikke rigtig bruge særlig meget tid på. Måske vil jeg tage hændelserne op i et bøf indlæg på et senere tidspunkt.

Royce Da 5'9 er en person som aldrig rigtig er brudt igennme til mainstream publikummet, dette er til trods for at have (haft) nogle meget store navne i ryggen som D-12, Dr. Dre og ikke mindst Eminem, den tid er dog for længst slut nu og i dag har han parret sig sammen med folk som DJ Premier i et forsøg på at gen-erobre sin gamle hype.
Der var dog en tid hvor Royce ikke skulle bekymre sig om at opbygge hype, en tid hvor alle snakkede om Eminems ondere halvdel og en tid hvor han var med til at definere lyden af et af de største comeback albums nogensinde. Netop på dette tidspunkt er dette demo bånd indspillet, hvorvidt det er et demo bånd for en regulær Aftermath udgivelse eller om det bare er demo versioner af en masse blandede tracks, er svært at sige (Royce var aldrig officielt signet på Aftermath). Men uanset hvad, så er det Royce tracks når han er aller bedst.

Tryk her for at hente: Royce Da 5'9 - Aftermath Demo Tape

Ingen kommentarer:

Send en kommentar