søndag den 16. december 2007

Søndagens top 8 (del 35)

Så er det søndag igen, som sagt intet tema denne gang. Bare 8 numre som jeg lige vil smide i mixet. Bloggen vil køre som normalt ugen ud, men i jule perioden frem til det nye år, vil bloggen være på ferie. Men det skal jeg nok lige skrive nærmere om i løbet af ugen.

1) Raekwon - Brothers Keeper (Feat. Nas)
Fik lige de 3 Vatican mixtapes med Reakwon ind af posten forleden, og selv om jeg har læst en del steder at de ikke skulle være så fede, så er jeg i hvert fald ikke blevet skuffet. Her er der et nummer med Nas og Raekwon jeg ikke havde hørt før.

2) AZ - The Hardest (Feat. Styles P)
Selvom om dette track er fra AZ's nyeste plade, som kommer ud i starten af '08, så har jeg valgt at uploade mixtape versionen som indeholder nogle andre vers. Så må i selv bedømme hvilket der er "the hardest".

3) Scarface - Definition Of Real (Feat. Z-Ro & Ice Cube)
Jeg er stadig ikke helt kommet mig over det nye Scarface album, bliver lige nødt til at påminde mig selv om hvordan Scarface kan lyde.

4) Nas - Time (Feat. AZ & Nature)
Og så er der nogen som siger at "The Firm" var et flop.

5) Originoo Gunn Clappaz - Elite Fleet (Feat. M.S., The Representativz & Bad Vybes)
BCC!

6) Masta Ace - Sittin' On Chrome
Et af Masta Ace's bedste numre, som jeg har gen-hørt en del på det sidste.

7) Ghostface Killah - Killa Lipstisk (Feat. Method Man & Masta Killa)
Efter en uge er Ghost stadig fast inventar i bilens CD afspiller, det er da et godt tegn. Men jeg savner stadig et helt vers fra Johnny Blaze på det her track.

8) Akinyele - Ak-Nel The Great
Slutter lige af med en orn'lig syg banger.

(bonus track) Flow 93.5 OTA Live - Black Moon Bio
Duck down har lige sat det her ud på nettet til gratis download, og jeg tænke det var lidt sjovt. Det er et Canadisk radio program som har lavet et halvtimes indlæg om Black Moons historie, helt klart et lyt værd, hvis man kan lide Boot Camp og lyden af 90' East Coast.

Tryk her for at hente: Søndagens top 8 (del 35)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar