torsdag den 2. august 2007

En tilbagevenden til fordums storhed

Hey alle,

så er sommerferien slut, for mit vedkommende i hvert fald, i dag startede jeg på mit nye praktik sted og jeg kan se frem til 6 måneder på et fritidshjem, i en forhåbning om at blive en god pædagog. Min eneste reele forhåbning er dog at vejret holder, så jeg i det mindste kan være lidt ude.

Men jeg er en evig optimist, derfor betyder sommeferiens ende også en total tilbagevenden til bloggen. Ingen pauser, ingen ferier og ingen flytninger (bortset fra, jeg forhåbentlig skal flytte den 1 September, men det burde ikke gå ud over bloggen).

Så forhåbentlig vil i fortsætte med at læse bloggen som i plejer, og så vil jeg til gengæld love at opdatere bloggen med nyt og spændende musik uge efter uge.

Peace
tba

2 kommentarer:

  1. Lyder godt, men hvor mange gange kan du flytte?

    SvarSlet
  2. Jeg tænkte på... hvad med at lave noget med alle sammens yndlingsrapper, Slick Rick? :)

    Velkommen tilbage.

    SvarSlet