fredag den 1. juni 2007

Bevis dit værd og rock mic'en live (del 6)

Nas - Live Sessions

Min sidste fridag fra bloggen, brugte jeg på at tage til én af de bedste koncert oplevelser jeg nogensinde har været til overhovedet. Jeg ved selvfølgelig godt at man skal tage alt hvad jeg siger om Nas med et gran salt, da jeg er en relativ stor fan, men tro mig når jeg siger at den koncert var suveræn.

Lige inden koncerten stod jeg og snakkede med nogle venner, og jeg lovede at jeg ville sætte nogle live optagelser med Nas op, så her er det:
  • Live at the House of Blues Chicago 06/07-02
  • Live From Germany 2003
Den første koncert er fra hans "Stillmatic tour" og den anden er fra hans "Made You Look: God's Son tour", som var den samme han gæstede Danmark med for et par år siden.

Jeg har forgæves prøvet at "rippe" lyden fra "Made You Look: God's Son Live" DVD'en, så i også kunne få det suveræne Made You Look remix med Jadakiss og Ludacris, men jeg har ikke kunne finde et program som gider som jeg gider uden at skulle slippe 29,99$. Hvis jeg finder en anden løsning så smider jeg det op.

Selvom disse indspilninger på ingen måde kommer i nærheden af den koncert oplevelse, der var at finde på Vega den 31 Maj 2007, så er de stadig fede at have i samlingen hvis man er Nas fan.

Tryk her for at hente: Nas - Live Sessions

2 kommentarer:

  1. Hvorfor ikke smide en rip af hele dvd'en op? Altså en videofil, det ville være dopeness.

    SvarSlet
  2. Ja, det var faktisk den oprindelige plan. Men en "DVD to Mpeg" converter, kan jeg heller ikke lige finde uden at den koster penge. Men jeg finder ud af noget.

    Peace
    tba

    SvarSlet