tirsdag den 19. juni 2007

En gave fra en ven

O.C. - Best of O.C. mixed by Lenny D

Personligt er jeg ikke den vildeste fan af MySpace, selvom jeg selv har en profil, må jeg ærligt indrømme at jeg kun bruger den så jeg kan se hvem det er der egentlig læser denne her blog. Det eneste tidpsunkt jeg overhovedet kigger på min MySpace profil, er når jeg har fået en ny ven eller en ny kommentar.

Men jeg må da indrømme, at lysten til at udvide mit netværk og tjekke MySpace lidt oftere, er blevet styrket betydelig, efter flere kunstnere er begyndt at give gratis musik til deres MySpace venner.
Denne bulletin blev udsendt 9 Juni af O.C.
I want to thank everybody that has ever supported me and my career!
Much appreciated. I want to give back something to ya'll so here you go...

you can download the Best of OC mixed by my mans Lenny D of The Cop Shop
out in Long Island.

Hope you enjoy the joints and stay tuned for some new music and giveaways like this...
And if you a friend on the Next Mill page you'll also get some treats as well from the whole crew so get added to that page to receive all this free music.

NOT A FRIEND? GET ADDED!
www.myspace.com/nextmillentertainment
www.myspace.com/wordsworth
www.myspace.com/eldasensei

Peace
OC
Herfra vil jeg bare sige, selv tak.

Tryk her for at hente: O.C. - Best of O.C. mixed by Lenny D

1 kommentar:

  1. Endnu et godt arbejde... Du må meget godt blive ved med at finde gratis ting på myspace.

    SvarSlet