fredag den 29. juni 2007

Hvor kommer det her billede fra?

Big L - The Unseen Picture

Big L er en kunstner som jeg i forvejen har skrevet lidt om, og jeg vil bestemt ikke lægge skjul på, at jeg altid har været en kæmpe fan af manden. Det er derfor med stor glæde, at jeg kan dele dette fantastiske mixtape med jer.

Jeg ved ikke særlig meget om dette mixtape; jeg ved ikke hvem der har lavet det, jeg ved ikke hvornår det er lavet og jeg ved ikke om det overhovedet er muligt at købe det i en fysisk udgave. Det eneste jeg er ret sikker på er at der gik rygter om at der ville komme en ny CD fra Big L som skulle komme umiddelbart efter "The Big Picture", hvorvidt "The Unseen Picture" er en leaket version af netop dét album ved jeg ikke. Det eneste jeg ved er at dét album aldrig kom, og at der i stedet kommer en CD som kommer til at hedde "Real Legends Never Die", hvornår den kommer, ved jeg ikke.

Hvad kan vi så konkludere? jeg ved ikke særlig meget... Men jeg ved nok til at vide at det her mixtape er fedt, uanset hvad baggrunden er.

Mixtapet er en blanding af unreleased eller svært tilgængelige numre.

Tryk her for at hente: Big L - The Unseen Picture

2 kommentarer:

  1. Ooh. Glæder jeg mig til at høre. Henter nu.
    Big L var jo the man!

    SvarSlet
  2. yes sir.. superfedt.. man kan høre at nogle af teksterne er blevet brugt i tiden efter..

    SvarSlet