onsdag den 20. juni 2007

Flere venner = flere gaver

MySpace Mixtapes

Efter mit sidste indlæg om O.C.'s MySpace mixtape, tænkte jeg at jeg kunne lave et andet indlæg hvor jeg satte "alle" de mixtapes op som jeg har fået gennem MySpace.

"Alle" er i gåseøjne, da det egentlig kun drejer sig om tre mixtapes:
  • DJ Green Lantern - MySpace Invasion

  • Snoop Dogg - Unreleased Heat Rocks

  • Snow Goons - Joining Forces: Mixtape
Jeg ved godt Snow Goons ikke er et MySpace exclusive, men det var der jeg fik det fra. Det fede ved Green Lanterns mixtape, er at alle kunstnerne er MySpace kunstnere og linket til deres MySpace side er i titlens nummer, hvis man skulle være interesseret i at tjekke op på dem.

Derudover har jeg tænkt mig at lave en "dummy" profil, hvor jeg tilføjer alle de rappere, DJ's og pladeselskaber jeg overhovedet kan komme på, på denne måde kan jeg holde jer opdateret med fremtidige "MySpace mixtapes".

Sidst men ikke mindst, vil jeg også lige påminde jer om dette MySpace mixtape, som jeg tidligere har skrevet om.

Tryk her for at hente: MySpace Mixtapes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar