torsdag den 24. januar 2008

Seje Børn

Det allerede torsdag... Damn, den her uge er bare fløjet afsted og jeg har nærmest glemt alt om bloggen. Jeg er pt. i gang med at skrive praktikopgave, så det har ikke lige været bloggen jeg har fokuseret på i denne uge.

Det skal dog ikke afholde mig fra at skrive et lille hurtigt indlæg, som er blevet ønsket.

Cool Kids - Totally Flossed Out EP

Cool Kids er egentlig ikke lige min kop the, det er lidt for "arty farty" efter min smag, og minder mig mest af alt om folk der går i pastel farvet Air Max sko, Wood Wood bluser og Cheap Monday bukser (håber ikke jeg har fornærmet alt for mange af mine læsere).
Men nu kommer de jo til snart til DK, og nu var det jo et ønske, så here you go.

Jeg har helt vildt svært ved at finde ud af noget om denne her udgivelse, andet end at det er deres første og eneste udgivelse, og at den blev gjort tilgængelig som digital download via. Amazon.com den 24 December, men nu kan man ikke købe den mere.

Tryk her for at hente: Cool Kid - Totally Flossed Out EP

3 kommentarer:

  1. PERFEKT!
    I been lookin for this!!!
    Hey, hvis det er artsy fartsy at lyde ret meget som clipse bare uden the drug talk, så fåk U! :-)

    Jeg synes Cool Kids er MAX svedige, beat-, flow-, lyrics-wise.

    SvarSlet
  2. Så vil du overhovedet ikke høre hvad jeg syntes om Clipse ;-)

    Men så længe du er glad, så er jeg glad...

    Peace
    t

    SvarSlet
  3. Co-signer lige den anonyme.

    Cool Kids er the shit!

    SvarSlet