søndag den 27. januar 2008

Sunday giveaway (del 4)

Hej til alle jer som har valgt at kigge ind på denn dejlige søndag, har selv været ude det meste af dagen og det var ganske dejligt.

Bloggen kører som den plejer, ikke det store i det, selvom jeg til tider har lidt svært i at finde motivationen til at fortsætte, men sådan er det vel bare en gang i mellem.

Jeg smutter til Paris på onsdag og kommer først hjem søndag nat, så jeg kommer ikke til at lave et "sunday giveaway" indlæg næste søndag, i stedet kommer det bare om mandagen. (så i bliver ikke snydt) Jeg ved ikke hvor mange indlæg jeg kommer til at have tid til at skrive, men jeg håber da at der kommer et par stykker.

Nå, men lad os straks hoppe frem til det i alle kommet her for, reglerne er simple; første mand/kvinde som skriver hvem og hvad der er tale om (i en kommentar) vinde.
  • Han har udgivet 4 albums.
  • Dette er hans anden udgivelse.
  • Der er produktioner fra Erick Sermon & Prince Paul.
  • I hans wiki artikel står der 26 aliaser på hans navn.
  • På sin IMDB profil, står han krediteret for 32 roller.
  • Han er også medlem af en rap gruppe.
  • Han har 2 børn. (en dreng og en pige).
  • Han optræder i 3 videospil.

5 kommentarer:

  1. Method man - Tical 2000 - Judgement day

    SvarSlet
  2. Tillykke hr. Emil Skytte,

    Send mig dine kontakt info på: tobeannounced@gmail.com

    så vil (forsøge) at cende CD'en inden jeg rejser til Paris.

    Peace
    t

    SvarSlet
  3. Svaret er Method Man - Tical 2000: Judgement Day

    SvarSlet