tirsdag den 1. april 2008

Før alle andre... eller samtidig i det mindste

Nas - Nigger (pre-release version - web rip)

Jeg plejer ikke at skynde mig helt vildt med at skrive indlæg lige så snart der dropper noget nyt, men med chance for at være en af de første bloggere til at skrive om det her, så tænkte jeg da at det var lidt sejt at det skulle blive på en dansk hip hop blog.

Anyway, historien er, at jeg modtog en mail for en lille halv times tid siden fra en fyr i Canada, som normalt hjælper mig med at skaffe en del af de ting i har læst om på bloggen, i mailen var der blandt andre ting et link med en web-stream af en ikke mastereret udgave af Nas's kommende album. Da jeg absolut ikke har læst om dette nogen andre steder, bortset fra rygter på enkelte forums, så skyndte jeg mig at lave en web-rip af numrene. Det drejer sig om 14 tracks, kvaliteten er ikke suveræn, men jeg sætter selvfølgelig en anden op, når den bliver tilgængelig.

Tryk her for at hente: Nas - Nigger (pre-release version - web rip)

7 kommentarer:

  1. Er det en aprilsnar???
    Eller er du bare the BOSS ???

    SvarSlet
  2. jeg faldte for den.....................

    SvarSlet
  3. jeg faldte for den.....................

    SvarSlet
  4. AArrg... I det mindste var det ikke goatsze!

    SvarSlet
  5. Føj for helvede!.. Og så lige efter aftensmaden.

    SvarSlet
  6. havde godt set den komme ;)

    SvarSlet