onsdag den 16. april 2008

Onsdags bio (del 10)

Sikke en fantastisk dag det er idag, solen skinner og jeg har fri fra skolen. Hvad fanden laver jeg så foran computeren, spørger i måske, ja jeg har jo et lille indlæg der skal skrives før jeg kan nyde dagen.

Denne Onsdag hiver jeg fat i en af mine "all-time favorite" kunstnere, som desværre begyndte at falde lidt af på den, umiddelbart efter udgivelsen af denne DVD.

Xzibit - Restless Xposed

Denne film med Xzibit i hovedrollen, følger ham på sin Restless Tour. Filmen er fyldt med sjove/åndsvage klip, koncert optagelser og musik videoer.

Jeg har været nødsaget til at rippe filen op i kapitler, da den ikke gad synkronisere lyden ordentlig ellers. Håber i kan leve med det, ellers må i downloade et "movie joiner" program, som burde være relativt nemt at finde gratis.

Tryk her for at hente: Xzibit - Restless Xposed (del 1)

Tryk her for at hente: Xzibit - Restless Xposed (del 2)

1 kommentar:

  1. Har fået set et par scener, det er helt klart de små frekvenser hvor X og homies trosser rundt, der er sjovest, efter min mening. Synes du har ret, han er desværre faldet en del af. Ikke at det nyere er dårligt, det lever bare ikke op til de første tre plader.

    SvarSlet