søndag den 6. april 2008

Sunday giveaway (del 14) - 200th edition

Så kom det rigtige indlæg nr. 200, jeg har ikke planlagt det helt vilde. Men jeg vil da lige benytte lejligheden til at sige tak til alle dem som er droppet forbi, håber det bliver til 200 flere.

Fordi det er lidt af en "mærke dag", så er der 2 CD'er på højkant. Dog skal man kun gætte den ene af dem, for at vinde dem begge, dvs. der er kun én vinder i dag.
Samme princip som de andre gange.
  • Begge CD'er er soundtracks.
  • Den ene har blandt andre tracks fra; Gang Starr, M.O.P., KRS-One og Mobb Deep.
  • Og den anden har blandt andre tracks fra; Mos Def, Ice Cube, The Roots og Jadakiss.
  • Nærmest ingen af numrene fra soundtracksene optræder i nogen af filmene.

11 kommentarer:

  1. En af dem er Blade.

    SvarSlet
  2. Nummer to CD er Blade II-soundtracket.

    SvarSlet
  3. Kan den anden være Blade II?

    SvarSlet
  4. Tillykke M Dobbl H,

    den første er Blade og den anden er Blade II.

    Send mig dine kontakt info på tobeannounced@gmail.com

    så sender jeg dig CD'erne asap.

    Peace
    t

    SvarSlet
  5. Tak!

    Men lige for at være sikker, så ved du godt, at Phreekish har vundet Blade II, ikk? Det regner jeg da med, at han har, for han var da lige den tand hurtigere end mig.

    SvarSlet
  6. Tak!

    Men lige for at være sikker, så ved du godt, at Phreekish har vundet Blade II, ikk? Det regner jeg da med, at han har, for han var da lige den tand hurtigere end mig.

    SvarSlet
  7. Jeg ved godt han var lidt hurtigere end dig, men der står i indlægget at man kun skal gætte den ene for at vinde dem begge og at der derfor kun er 1 vinder. Som så er dig, fordi du var aller først.

    SvarSlet
  8. Nå okay... Så læste jeg det lidt for hurigt igennem.

    Men tak!

    SvarSlet
  9. Et lille ønske: nu hvor Termanology har fået en deal, kunne du måske lave et indlæg med ham? Det ville ligge sig op ad New York tingen du kører ni :) Jeg ville blive rigtig glad! Tillykke til M Dobbl H

    SvarSlet
  10. Det burde kunne lade sig gøre at komme med et enkelt indlæg om/med Termanology, jeg kan bare ikke lige garantere det kommer i denne uge.

    SvarSlet
  11. Jeg ville blive rigtig glad. Fantastisk arbejde med bloggen, det kan ikke blive sagt nok!

    SvarSlet