onsdag den 23. april 2008

Onsdags bio (del 11)

Så er jeg endelig kommet hjem, fra en ret lang dag. Jeg har heldigvis været så forudsigende at uploade dagens film i forvejen, så den ikke skulle blive forsinket.

Doggy Fizzle Televizzle

Dette shows første pilot afsnit blev vist første gang i November 2002, afsnittet blev taget så godt imod at man valgte at fortsætte med produktion af showet, som så blev vist i midten af 2003. Showet er produceret af MTV, og skulle indledningsvis kun være på 6 afsnit, men blev dog udvidet til 8, på grund af den stigende popularitet.

Showet er bygget op omkring en masse sketches, og er faktisk rigtig, rigtig underholdende. Det minder faktisk rigtig meget om David Chappelle's show, bortset fra stand up delen. Jeg kan huske at have set et par af afsnittene på MTV, men kunne ikke rigtig følge med i det, da jeg havde lidt svært ved at finde ud af hvornår det blev sendt. Så jeg blev rimelig glad da jeg faldt over hele serien, for et par uger siden.

I får lige de første 4 afsnit, da de fylder ret meget, resten får i næste onsdag.

Tryk her for at hente: Doggy Fizzle Televizzle pilot episode

Tryk her for at hente: Doggy Fizzle Televizzle episode 1

Tryk her for at hente: Doggy Fizzle Televizzle episode 2

Tryk her for at hente: Doggy Fizzle Televizzle episode 3

2 kommentarer:

  1. Hahaa... Har gerne ville se det her i lang tid, Snoop laver for en gang skyld et udmærket MTV-program.. Takker!

    SvarSlet
  2. shit det glæder jeg mig til at se!
    Så det engang for 100 årsiden hvor snoop + homies æder maling, hehe...
    det var ihvertfald hilarious... så yearh, thanx alot!

    -mr. Maestro

    SvarSlet