søndag den 27. april 2008

Sunday giveaway (del 17)

Så er det søndag og tid til at give en CD væk, bloggen kørere jo ellers som den plejer og det er jo meget fint. Hvis i ikke har lagt mærke til det, så er jeg begyndt at bruge Sendspace i stedet for Megaupload, og det er fordi Megaupload gav mig sindsygt mange problemmer med at uploade filerne, håber i kan leve med skiftet, ellers må jeg prøve noget andet.

Her kommer ugens 4 ledetråde:
  • Hans 4 udgivelse.
  • Dette var hans sidste, inden han tog en 5 års pause fra musikken.
  • Han er medlem af en rap gruppe.
  • Og har været medlem af en anden.

8 kommentarer:

  1. Tror ikke selv på den, men: Warren G - The Return of the Regulator

    SvarSlet
  2. Glem det andet bud, Ice Cube med Lethal Injection virker mere sandsynlig :)

    SvarSlet
  3. IceCube- The Predator

    SvarSlet
  4. Tillykke FlyingRose, endnu en CD til dig. Du sender bare dine kontakt info, så sender jeg CD'en.

    Peace
    t

    SvarSlet
  5. Du har da vist glemt en onsdags bio=

    SvarSlet
  6. Tillykke Flyingrose!

    Hvornår får jeg min præmie?

    SvarSlet
  7. att. Peter - Jeg kan simpelthen ikke uploade lige i øjeblikket, håber at få løst problemmet snart. Så det næste indlæg bliver først på Søndag, lidt irriterende, taget i betragtning af at jeg har en masse planlagt.

    Att. M Dobbl H - Jeg har 7 CD'er fra de sidste Sunday Giveaways, som bare mangler at blive kastet i en postkasse, som bare ligger og flyder i bilen, jeg lover de bliver sendt inden weekenden er ovre, så de burde ankomme mandag eller tirsdag.

    Peace
    t

    SvarSlet
  8. Dope stil med forsatte giveaways. Det er jo for vildt.

    Peace
    -P

    SvarSlet