onsdag den 7. oktober 2009

Red Min Onsdag AZ

AZ - S.O.S.A. (Save Our Streets AZ)

Så kommer AZ endelig til Danmark, ud over ham mangler jeg kun Scarface, før jeg kan sige at jeg har set de koncerter, som jeg har brug for. Selvom jeg ikke umiddelbart kan stå inde for en del af det nye musik han har udgivet på det sidste, så er han virkelig en kunstner som jeg kan unde et par fejlskud, uden at tøve et sekund om at støtte hans projekter.

S.O.S.A. er et album, som han selv lavede og distribuerede i kølvandet på sin afgang fra Noo Trybe Records. Albummet består af 10 numre, hvoraf halvdelen også er at finde på "9 Lives". Da AZ selv stod for distributionen af dette album, er det ikke umiddelbart til at fremskaffe mere. Det betyder dog ikke at kvaliteten ikke er i top, ikke alene fik albummet fire mikrofoner i The source (som rent faktisk betød noget dengang), men albummet sikrede ham en pladekontrakt hos Motown.

Jeg fandt dette album i Baryske, dengang det blev udgivet, men mistede det i min "jeg-vil-da-gerne-tage-musik-med-til-festen" periode. Det er jeg selvfølgelig lidt ked af, så hvis der er nogen derude som vil sælge deres kopi, så smid en mail.

2 kommentarer:

  1. Ey Tba, ved godt det er meget at spørge om, men du kunne måske ikke også uploade battlecat indlægget, jeg er bare en sucker for westcoast lige nu

    SvarSlet
  2. Hey Ecko,

    jeg har først lige set din kommentar, jeg uploader Battlecat i aften... det er virkelig en fed plade.

    Peace
    t

    SvarSlet