tirsdag den 6. oktober 2009

Denne Van Gogh kom næsten til salg

Ras Kass - Van Gogh (Retail Version)

Som nogen af jer måske kan huske har jeg (for over 2 år siden, damn!) allerede dækket denne udgivelse, dengang var der dog tale om en pre-release/advanced version og denne gang er der tale om retail versionen.

I det tidligere indlæg skriver jeg at netop at retail versionen er den sværeste at finde og at pre-release versionen er den mest udbredte på nettet. Jeg prøvede at bytte mig frem til den, gennem et meget irriterende og krævende forum og endte med at give op. Pludselig faldt jeg dog over en ret anonym blog, med meget få indlæg, hvor skribenten søgte efter pre-release versionen da han kun kunne finde (og kendte folk som havde) retail versionen. Jeg skriver til ham at jeg har det på præcist modsatte måde og sender ham et link til pre-release versionen - han kvitterer kort tid efter med et link til retail versionen.

Efterfølgende er retail versionen poppet op her og der, på diverse blogs, men jeg har jo ikke lige været så god til at opdatere, så jeg håber at jeg kommer nogle af jer i forkøbet alligevel.

Den umiddelbare forskel på pre-release og retail versionen, ligger i mastereringen af diverse numre og inkluderingen af Intro, skits og outro. Derudover er der et nyt nummer at finde på retail versionen, hvis titel afslutter dette indlæg ganske fint; "God Bless".

1 kommentar:

  1. Ha!, det kan jeg godt huske... er det alligevel to år siden?! tiden løber godt nok afsted. Rass Kass synes jeg er ret svingende i kvalitet, men den Van Gogh du uploadede dengang syntes jeg var okay sweet

    SvarSlet