onsdag den 10. februar 2010

tba går på gymnasial grund supplerings kursus

Jeg har sgu været lidt sløj her i weekenden, så jeg måtte lige udskyde søndags indlægget. Så var det meningen jeg ville skrive det mandag, men så ramte virkeligheden mig. Jeg har tidligere skrevet at jeg ville komme til at "have mere tid, da jeg det næste halve år skal tage - noget knap så tidskrævende, B niveaus matematik på VUC."

Jeg vil gerne have lov til at tage de ord i mig igen, for ikke alene er matematik på B niveau mindst lige så tidskrævende som mit forrige studie, men det er også komplet uforståeligt for mig. Jeg kan love jer for, der er sket et indholdsmæssigt hop fra dengang jeg havde "naturfag" på sproglig linje i gymnasiet, til det jeg skal til at gennemføre nu, I said god damn!

Jeg har netop afsluttet min første blæk regning (jeg har ikke skrevet det ord siden folkeskolen), siden ca. ottende klasse (der jeg officielt holdt op med at give en fux for matematik), dvs. for godt og vel 12-13 år siden. Og det er gået helt ad helvede til. Heldigvis er der noget skole vinterferie i næste uge, som jeg kan bruge til lige at sunde mig og få lidt struktur på hverdagen, både med hensyn til det hersens matematik og vigtigst af alt bloggen, som jeg faktisk synes er begyndt at køre rigtig godt.

Generelt vil jeg begynde at skrive flere af denne her slags indlæg, når/hvis bloggen bliver sat i bero, så i er bedre informeret og så der er et bedre flow i indlæggene - bare rolig, der vil altid være en lille musikalsk godbid til sidst, til dem af jer som alligevel ikke læser det jeg skriver.

Inden jeg efterlader jer, vil jeg derfor lige fremhæve to fulde gratis koncept albums, lavet af ingen ringere end Killah Priest. Det drejer sig om henholdsvis "I killed the devil last night" og "The untold story of Walter Reid", som kan hentes helt gratis på Killah Priest's egen hjemmeside. Jeg har selv kun fået hørt den første, som dog overraskede mig meget positivt, og stensikkert ikke vil skuffe fans - eller nytilkomne for den sags skyld.


1 kommentar: