torsdag den 4. oktober 2007

tba keeps on takin' it

Århus Took It 2007

Så er det blevet tid for mig at sætte bloggen på pause endnu en gang, som i nok ved er det på grund af mit lille smut til smilets by, for at overvære et par hip hop koncerter.

Jeg synes selv jeg nåede hele vejen rundt omkring dækningen af de amerikanske kunstnere, og forhåbentlig er der et par stykker af jer som fik høt noget musik i måske ikke lige havde hørt før. Derudover virker det som om dette lille tiltag virkelig har været populært, da over 150 valgt at droppe forbi i går og læse om de forskellige kunstnere. Så mon ikke der også kommer flere af denne slags indlæg, til andre koncerter.

Når jeg vender tilbage, vil jeg opsumere årets Took It og sætte en masse billeder op fra koncerterne, og forhåbentlig have lidt musik at dele med jer.

Afslutningsvis har jeg lige uploadet et lille halv-times sæt med DJ Boogie Blind, som ud over at være Monch's faste tour DJ også er medlem af X-ecutioners og afterparty DJ efter Monch koncerten. Ellers er der ikke så meget at sige andet end; god Took It til dem som skal med og dem som ikke skal med; i har nu i det mindste lidt musik at hygge jer med.

Peace
tba

Tryk her for at hente: DJ Boogie Blind Took It

1 kommentar: