onsdag den 3. oktober 2007

Willie D Took It

Willie D

Det ser virkelig ud til at Danmark (ikke mindst Århus), gennem de sidste par år, er begyndt at tage sydstatsrap til sig. Dette kom især til udtryk da Devin The Dude i sin tid gæstede Århus Took It (2005) og nærmest stjal al opmærksomhed fra "hovednavnet" Talib Kweli (hovednavnet var jo selvfølgelig Boot Camp).

Igen i år ser det ud til at arrangørerne har satset stort på en sydstats legende, i første omgang var der tale om Too $hort, men dette blev dog ændret i sidste øjeblik, af en mindst lige så stor legende Willie D. Som nok er mest kendt fra sin tid i den klassiske sydstats rap gruppe "Geto Boys". Da jeg ikke er særlig bekendt med noget af det nye som Willie D har gang i, bliver det spændende (for mig i hvert fald) at høre hvordan Willie D lyder anno 2007.
  • O.G.B & Geto Boys - Straight Gangstaism
Jeg havde lidt svært ved at vælge noget som jeg skulle fremhæve, uden at komme til at uploade noget som er "relativt" nemt at erhverve selv, derfor har jeg valgt dette rigtig fede Geto Boys mixtape.

Tryk her for at hente: Willie D Took It

Ingen kommentarer:

Send en kommentar