torsdag den 25. oktober 2007

Vi byder 5 nye velkommen til terapi gruppen

J.J. Brown - Re-Release Therapy (Ludacris vs. Jackson 5)

For at afslutte Atlanta temaet har jeg endnu engang valgt et Mash-up album. Som det plejer at være med denne slags albums, er det tit en smagssag hvorvidt man syntes det er vellykket eller ej. Men eftersom jeg overhovedet nævner det, syntes jeg det er ganske vellykket og har faktisk givet et (i mine øjne) kedeligt album fornyet kræfter.

Ludacris er en kunstner som jeg altid har været helt vild med og jeg har da også fremhævet et track eller to i tidernes løb på bloggen. J.J. Brown er måske lidt mere ukendt i nogle folks øre, men han er faktisk en ret etableret producer som nok er mest kendt for sit arbejde med Louis Logic.

Som man nok kan se på titlen er dette et mash-up album hvor man har valgt at mixe Ludacris' "Release Therapy" med Jackson 5 instrumentaler, som sagt syntes jeg det er ganske vellykket.

Tryk her for at hente: J.J. Brown - Re-Release Therapy (Ludacris vs. Jackson 5)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar