onsdag den 15. august 2007

Lidt gratis lir

Sean Price - The best of... Mixed by DJ Food Stamp

Her på det sidste har der været lidt spørgsmål omkring hvor jeg egentlig køber min musik, da jeg hovedsageligt køber min musik over nettet, sker det ret ofte at man modtager nogle ekstra ting helt gratis.

Hvis man ikke lige læser kommentarerne her på siden, kan jeg også gøre opmærksom på at specielt www.undergroundhiphop.com er særdeles gode til at smide en bonus CD med i købet når man bestiller, derudover har de næsten altid et gratis mixtape til alle de store udgivelser.

Dette mixtape kom gratis med i købet, da jeg bestilte Master P CD'en, og eftersom det ikke er alle som har købt deres Master P over nettet, så skal i da også lige have den med. Indholdet på mixtapet siger lidt sig selv, og der er en god blanding af mere eller mindre kendte tracks fra John Rambo fanatikeren.

Tryk her for at hente: Sean Price - The Best of... Mixed by DJ Food Stamp

5 kommentarer:

  1. Har faktisk aldrig fået hørt Sean Price... Men har hørt mange gode ting om ham og hvis jeg kan lide dette mixtape, så kunne jeg jo anskaffe mig noget med ham.

    Forresten hvor meget koster det så egentlig i fragt, når man bestiller fra amerikanske sider?

    SvarSlet
  2. Fragten varierer lidt fra side til side, man kan være heldig og få en rigtig billig fragt fordi de simpelthen ikke fatter hvor Danmark ligger eller også så koster det urealistisk meget. Men hvis man samtidig lige hurtig går ind på www.valutakurser.dk så kan man hurtig se hvor meget man giver. Der er virkelig mange penge at spare.
    et andet rigtig godt råd med www.undergroundhiphop.com er at forudbestille alle de nye CD'er, så sender de CD'erne løbende som de udkommer men man betaler kun for fragt én gang (det er smart).

    Håber det hjalp lidt, peace
    t

    SvarSlet
  3. Ellers tjek blackout.dk ud, det en dansk side med masser af lir og mixtapes. De har også en shop inde ved strøget.

    Peace.

    SvarSlet
  4. Hej Al,

    Kender skam godt blackout, men de er generelt for dyre (efter min mening). 159 kr. for et mixtape du kan købe for 7 dollars er lige i overkanten efter min smag.

    SvarSlet
  5. Jamen tak TBA... Glæder mig til næste indlæg.

    SvarSlet