lørdag den 18. august 2007

Lidt mere gratis lir

Common - The best of... Mixed by DJ Food Stamp

Jeg har været lidt sløj her de sidste par dage, og jeg havde egentlig regnet med at have det lidt bedre her i løbet af lørdagen. Men i stedet er det gået lidt i den anden retning og jeg har pt. en så sindyg hovedpine, at jeg overhovedet ikke kan koncentrere mig om at finde på noget at skrive om.

Så i stedet vælger jeg den nemme udvej og fortsætter i præcist samme spor som da jeg forlod jer, dette mixtape fik jeg med i købet da jeg bestilte Finding Forever. Og præcist som Sean P CD'en jeg skrev om sidst, indeholder mixtapet mere eller mindre kendte numre fra Common.

Det der er specielt fedt ved dette mixtape (i forhold til Sean P's) er at det indeholder rigtig mange sange som ellers kun har været tilgængelige som 12".

Tryk her for at hente: Common - The best of... Mixed by DJ Food Stamp

1 kommentar: