tirsdag den 7. august 2007

Om muligt, bedre end originalen

Mobb Deep - Murda Muzik (pre-release version)

Dette er faktisk det tredje indlæg jeg laver med "pre-release" versioner of andre plader, og det bliver det sidste lige foreløbigt, da jeg ikke ligger inde med flere (men det kommer nok). Ud over dette Mobb Deep album har jeg været igennem pre-release versioner af Ras Kass's "Van Gogh" og Lupe Fiasco's "Food & Liquor". Men jeg har med vilje gemt det bedste til sidst, selvom alle tre "albums" har været sindsyg svære at finde for mig, må jeg ærligt indrømme at netop dette Mobb Deep album var det sværeste.

Denne pre-release version af "Murda Muzik" var, ligesom så meget andet musik, blevet "leaket" på internettet og derfor blev en stor del af numrene ændret. Denne version af pladen blev utrolig godt modtaget af Mobb Deep fans, og forventingerne til "Murda Muzik" var derfor høje. Mange blev derfor skuffet da pladen ramte butikkerne og så at tracklisten var blevet lavet betydeligvis om.

Bedøm selv om denne version er bedre end den "Murda Muzik" som (forhåbentlig) står i jeres samling.

Tryk her for at hente: Mobb Deep - Murda Muzik (pre-release version)

2 kommentarer:

  1. rigtig rigtig fedt! mange tak tba! du fortsætter bare. :)

    SvarSlet
  2. Det lyder da godt, så tak skal du ha'. Men jeg har dog ikke Murda Muzik, så jeg kan ikke sammenligne.

    SvarSlet