søndag den 5. august 2007

Søndagens top 8 (del 23)

Så er det gode vejr kommet til Danmark, og lige på et tidspunkt hvor man enten lige er begyndt i skole igen eller er vendt tilbage til sit arbejde. Men det er okay, for forhåbentlig har man været ude og nyde vejret i løbet af weekenden.

Jeg fortsætte lidt i samme stil som sidste uge og laver en top 8 over nogle numre fra CD'er som jeg har købt over nettet i min ferie.

1) Rugged Intellect - Like That (Feat. A.G.)
Rugged Intellect er en rapper som jeg aldrig havde hørt om før, men da jeg skulle bestille nogle CD'er over nettet blev jeg tilbudt hans CD med i købet for kun 10 Dollars, dette tilbud kunne jeg lige så godt benytte mig af specielt da jeg så hvilke gæster han har fået med på projektet; Sean Price, Kool G. Rap, A.G., R.A. The Rugged Man er blot nogle af de fede navne som gæster hans plade. (Heldigvis er pladen rigtig fed, minder lidt om Big Pun i sine ordspil)

2) Steele - Fuk You Thought
Boot Camp i kender min stil, titlen siger det hele

3) Sean Price - What's The Deal (Feat. A-Rob & Nezquic)
Endnu mere BCC, Sean Price's nyeste udgivelse lever bestemt op til hypen. Er på mange måder bedre og mere helstøbt en Monkey Barz.

4) Ras Kass - Medusa
Jeg vidste ikke engang at Ras Kass havde lavet en ny CD, men det har han så åbenbart og den er faktisk rigtig fed. Jag kan specielt godt lide dette party track som flipper en velkendt Nas linje på en rigtig fed måde.

5) Royce Da 5'9 - The Dream (Feat. Rell)
Kom lige hjem fra ferie til en lille pakke som jeg har ventet på så længe at jeg næsten (kun næsten) havde glemt at jeg overhovedet havde bestilt dem. Intet mindre end 8 Statik Selektah mixtapes og 26 J-Love mixtapes, dette track er fra det rigtig fede og omtalte Statik Selektah mixtape med Royce Da 5'9 "The bar Exam"

6) Cormega - The Essence of the Streets
Et Cormega track jeg aldrig havde hørt før, tracket er fra J-Love mixtapet med Cormega "The Essence of the Streets"

7) Icarus - Intro (Feat. Funkmaster Flex & Redman)
Endnu en kunstner som jeg ikke vidste havde udgivet noget, 3 dollars måtte jeg slippe for hans CD som hedder "The City Iz Mine". Introen er med lidt "freestyle" fra ham selv og Redman.

8) Capone-n-Noreaga, Nature & Prodigy - What Makes You Think
Endnu et mixtape exclusive track fra QB mixtapet "Welcome to... 6 Blocks 96 Buildings - The QB Mixtape".

(Bonus Track) Alicia Keys - If I Ain't Got You (Feat. Usher)
Dette er original versionen af det kendte Alicia Keys nummer som ellers kun har været tilgængeligt uden Usher.

Tryk her for at hente: Søndagens top 8 (del 23)

2 kommentarer:

  1. Endnu en god top 8'er.

    Hvor køber du dine cd'er henne?

    SvarSlet
  2. Køber næsten alt over nettet nu, andet kan seriøst ikke betale sig især nu hvor dollaren er i så lav en kurs. Desuden tilbyder næsten alle hjemmeside bonus CD'er med gratis i købet. Hvis jeg skal købe fra en mixtape DJ så køber jeg som regel direkte fra deres egen hjemmeside eller MySpace side. eksempelvis www.statikselektah.com, www.j-loveonline.com
    ellers så køber jeg meget fra www.undergroundhiphop.com, som næsten altid har nogle rigtig fede mixtapes som de sender gratis med, eksempelvis en best of Sean Price til Master P cd'en og en best of Common til Finding Forever CD'en. Ellers så kig in på www.hiphopsite.com som er ved at lukke og derfor har alt til 60% rabat. Ellers er det kun Accord hvor jeg køber CD'er i DK, alt andet er simpelthen for dyrt.

    Peace
    t

    SvarSlet