fredag den 31. august 2007

En flytning og en update

Hey Alle,

Som i msåke kan eller ikke kan huske, så har jeg tidligere sagt at jeg skal flytte (igen). Denne gang skal jeg flytte sammen med kæresten og jeg\vi håber at det kommer til at gå relativ hurtigt og smertefrit.

Dette betyder at jeg ikke vil holde en lang pause ligesom sidst, men blot gøre jer opmærksom på at der ikke kommer flere indlæg denne her weekend og at det næste indlæg først vil komme (tidligst) mandag d. 3 September. (Jeg havde ellers glædet mig til at lave denne uges top 8, men jeg har simpelthen ikke tid.)

Eftersom det er slutningen af måneden, kan jeg lige så godt udnytte dette indlæg til at skrive månedens update.

Som jeg altid skriver, synes jeg at bloggen kører stille og roligt. Jeg ved godt at indlæggene nogle gange kommer med "mange" dages mellemrum og at der som regel "kun" er to indlæg om ugen ud over den faste top 8. Dette skyldes hovedsageligt at jeg ikke har alverdens tid til bloggen og det håber jeg i kan forstå.

De sidste par måneder har jeg ikke været så god til at svare på kommentarer eller svare på e-mails, dette skyldes at min G-Mail er lidt underlig og ikke altid videresender min mail til min private e-mail, så jeg er faktisk ikke altid klar over hvis der er blevet skrevet en kommentar eller sendt en e-mail. Jeg har prøvet at opsætte videresendings funktionen igen og forhåbentlig burde alt være tip top igen. Så hvis i har sendt en mail eller skrevet en kommentar som i mangler svar på, så skriv endelig igen.

Ellers er der ikke rigtig noget andet at skrive, jeg håber i alle får en fantastisk weekend. Jeg vender tilbage på den anden side af weekended.

Peace
tba

Ingen kommentarer:

Send en kommentar